زغال سنگ ایران ایرانی فراهانی اصلاح طلب

زغال سنگ: ایران ایرانی فراهانی اصلاح طلب اصلاح طلبان اخبار سیاسی و اجتماعی

گت بلاگز اخبار پزشکی چه مقدار ورزش مورد نیاز است تا به بیماری‌های مزمن مبتلا نشویم

واضح است که رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن می‌تواند از مبتلا شدن به بیماری‌ها در سنین پیری جلوگیری کند ولی این پرسش وجود دارد که چقدر ورزش کردن طول عمر را زیاد کر

چه مقدار ورزش مورد نیاز است تا به بیماری‌های مزمن مبتلا نشویم

چه مقدار ورزش مورد نیاز است تا به بیماری های مزمن مبتلا نشویم

عبارات مهم : فعالیت

واضح است که رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن می تواند از مبتلا شدن به امراض در سنین پیری جلوگیری کند ولی این پرسش وجود دارد که چقدر ورزش کردن طول عمر را زیاد کردن می کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از News استرالیا، موسسه تحقیقاتی وست میر با بررسی هزار و ۵۰۰ فرد استرالیایی بالای ۵۰ سال به این نتیجه رسید که افرادی که بیش از ۶۰۰ دقیقه ورزش با شدت میانگین تا شدید در هفته انجام می دهند، می توانند ۱۰ سال بدون بیماری به عمر خود اضافه کنند.

چه مقدار ورزش مورد نیاز است تا به بیماری‌های مزمن مبتلا نشویم

افرادی که فعالیت فیزیکی زیادی دارند نصف دیگران احتمال سکته، بیماری های قلبی ـ عروقی، سرطان و دیابت دارند.

افرادی که در هفته ۶۰۰ دقیقه ورزش می کنند در ایده آل ترین حالت قرار دارند.

واضح است که رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن می‌تواند از مبتلا شدن به بیماری‌ها در سنین پیری جلوگیری کند ولی این پرسش وجود دارد که چقدر ورزش کردن طول عمر را زیاد کر

مدیر این تحقیقات می گوید: ما دریافتیم افرادی که در هفته فعالیت زیادی دارند، می توانند تا ۱۰ سال زیاد از دیگران بدون بیماری زندگی کنند.

در حال حاضر انجمن سلامت جهانی ۱۵۰ دقیقه ورزش در طول هفته را به عنوان حداقل میزان مورد نیاز ورزش معرفی کرده هست. با این حال بررسی های اخیرشان داده است جهت دور کردن بیماری های مزمن مورد نیاز است که بیش از این ورزش کرد.

ممکن است افراد سالمند نتوانند ورزش شدید انجام دهند ولی بهتر است فعالیت داشته باشند، افرادی که در حال حاضر فعالیت میانگین دارند نیز بهتر است فعالیت خود را کمی شدیدتر کنند. اگر نمی توانید در طول هفته این میزان فعالیت هوازی انجام دهید می توانید فعالیت قلبی، عروقی و قدرتی نیز داشته باشید.

چه مقدار ورزش مورد نیاز است تا به بیماری‌های مزمن مبتلا نشویم

یک ساعت ورزش قدرتی تا ۲۲۶ کالری در ساعت می سوزاند. ورزش هایی که در نیم ساعت بیشترین کالری سوزی را دارند، عبارتند از: ایروبیک، دوچرخه سواری و شنا.

واژه های کلیدی: فعالیت | بیماری | مبتلا شدن | اخبار پزشکی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog